استیون جرارد: می توانیم فاصله خود با یونایتد و چلسی را کم کنیم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جرارد به لیورپول اکو گفت: "چیزهایی هستند که ما در سال های گذشته برای آن ها تلاش می کردیم و این فقط به خاطر خرید های جدیدمان در تابستان نیست. برای مدت زیادی فاصله ما با یونایتد، چلسی و حالا منچستر سیتی بسیار زیاد بوده است.

"هر سال ما سعی کردیم فاصله را کم کنیم. امسال کمی احساس متفاوتی دارد. روحیه تیم بسیار خوب است و امید در میان تیم موج می زند. تغییراتی که سرمربی در طول تابستان انجام داد واقعا مثبت بودند و امیدوارانه یک یا دو بازیکن جدید دیگر به تیم اضافه خواهد شد."

 

یونایتد بعد از تساوی بدون گل مقابل چلسی به آنفیلد می آید اما جرارد انتظار دارد یونایتد با تاکتیک ضدحمله به این بازی بیاید. او اضافه کرد:

"یونایتد سوانسی را با تاکتیک ضد حمله به خوبی شکست داد اما مقابل چلسی هر دو تیم واقعا بازی یک دیگر را خراب کردند. ما می دانیم که بازی خیلی دشواری خواهد بود. فکر می کنم آن ها باز هم با تاکتیک ضد حمله به بازی با ما خواهند آمد.

"ما سه بازی پشت سر هم را برده ایم حتی اگر بازی سوم را به دشواری پیروز شدیم. اعتماد به نفس ما هنوز بالاست حتی اگر در آستانه این بازی وضعیت مصدومان ما ایده آل نباشد ما هنوز هم می توانیم رقابت کنیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 23:46 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2038
بازدید کل : 30365
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1